"FlawwLess"




Hey There

Currently : { } here.

Taggie
  • Jgn guna kata yang kasar
  • Jgn spam mesej anda

Follower(s)

Follow @adieputra_r
Thanks for following. Sila, tinggalkan link blog anda di Cbox untuk saya follow balik. Jika tak, saya tak boleh follow balik :)

ARCHIEVE

CREDIT
Templete by : X
Tutorial : X X X
Thanks for them. Jika saya tidak credit ke awak, awak dan awak. Sila beritahu Adie tau. Sorry :3
KEPUTUSAN RASMI KONSERT AKHIR AF9 SUDAH DIKETAHUI!



As salam readers...at last, 
Akademi Fantasia 9 akan melabuhkan tirainya pada malam ini...
 secara rasminya menamatkan legasi Akademi Fantasia selama 9 tahun. 
Konsert akhir yang bakal berlangsung di Dataran Putrajaya, Precinct 3, 
akan menemukan 4 orang peserta, Fina, Hazama, Lena dan Azri
Nak tahu calon juara ni nyanyi lagu ape?
 Korang leh tengok LAGU TUGASAN KONSERT AKHIR 
dan SINGLE TERBARU.


Okeh, dah dengar? 
sekarang, ini adelah keputusan rasmi konsert AF9 yang sudah diketahui:

JUARA: HAZAMA
NAIB JUARA: FINA
KETIGA: LENA
KEEMPAT: AZRI

Nak tahu aku dapat tahu macam mane? 
Adelah....kalau korang tak caye, tunggu je result nanti....
lepas tu, korang datang lah blog aku...
eh eh, betul lah...same....ha....
kalau korang tengok logo AF9 yang kat atas sekali tu pun, 
dah terang-terang juaranya lelaki...~
kalau salah jangan salah kan oden...

sumber: SINI

p/s: habis sudah AF ever after...


Post By Adie Putra @ Jun 12, 2011 | 0 Alien's

Post a Comment